Peanut around the world! - Reisverslag uit , van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu Peanut around the world! - Reisverslag uit , van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu

Peanut around the world!

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

31 Augustus 2007 | ,

Peanut is ongeveer 8 centimeter hoog, heeft schattige oogjes, één rechtopstaand oortje en één hangend oortje en een boel vlekken. Peanut is mijn reisgenoot: een mini-knuffelgiraf!

Peanut houdt van grote reizen maken. Hij is al mee naar Emmen geweest, en dat vond hij al erg spannend. De afgelopen twee maanden heeft hij bij Peter gelogeerd, en op 8 september gaat hij met mij mee. Peanut gaat ook graag op de foto. Zonder foto’s geloven zijn vriendjes natuurlijk nooit dat hij echt op wereldreis is geweest.

Dus: bereid je er maar vast op voor: Peanut in de Moskee, Peanut bij zonsondergang, Peanut bij de kebabkraam, Peanut in de tent in Kyrgistan en natuurlijk Peanut op de grote muur in China.

En waar hij zijn naam vandaan heeft? Van een ander beestje dat ik op reis ben tegengekomen: de New York City Peanut Squirrel. Ook een klein beestje, maar met een indrukwekkendere staart dan Peanut de Knuffelgiraf. De eigenwijze eekhoorn in Central Park wilde eigenlijk liever stukjes ‘white chocolate chip cookie’ , maar ook peanuts wilde hij wel uit mijn hand eten.

En Peanut is echt klein genoeg om overal mee naar toe te nemen. In je broekzak, bijvoorbeeld. Maar hoewel dat misschien gezellig is, beschermen tegen de geiten die je boek op willen eten, dat doet hij niet.

• 05 September 2007 - 12:14

Heleen:

Hoi Floor,

Nog een paar nachtjes en dan jou vertrek!!!
    Wij wensen je een hele goede reis en heel veel plezier de komende tijd!
    We houden je berichten in de gaten hoor!

De groeten van ons allemaal uit Bloemenblauwtje!!

Liefs Heleen