Alle saaie informatie op een rij - Reisverslag uit , van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu Alle saaie informatie op een rij - Reisverslag uit , van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu

Alle saaie informatie op een rij

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

07 September 2007 | ,

Tja, dat hoort zo, de dag voordat je vertrekt: alle achterblijvers op de hoogte stellen van praktische informatie. Over de vlucht (voor het geval er een vliegtuig uit de lucht valt, dat je niet gelijk in paniek hoeft te raken)telefoonnummers( voor het geval de pleuris uitbreekt in Nederland, en jullie me dat graag willen laten weten) en nog zo wat van die dingen.
Dus daar gaan we dan:

Ik vlieg zaterdagochtend 8 september met Austrian Airlines om 7.45 (OS378 ) Weten jullie hoe vroeg we daarvoor ons bed uit moeten! Vier uur 's ochtends gaat onze bus....
Om 9.40 ben ik dan in Wenen, waar ik om 10.30 (OS841) naar Damascus vlieg. Daar kom ik om 15.00 aan.
De terugvluchten?
Daar wil ik nog niet aan denken, hoor!

Moet je me iets vertellen terwijl ik op reis ben? Dat kan via een berichtje op deze site, dat kan met een mailtje naar flooropreis@live.nl, of je kunt me bellen of sms-sen naar 06-20173765 (sms-en kost hetzelfde als in NL...dus kan ook voor leuke dingen)

Breekt echt de pleuris uit, en kun je me mobiel niet bereiken, neem dan contact op met Koning Aap 020-7887700 of bij echte pleuris buiten kantooruren: 06 53313932.
Je kunt Peter bellen op 06-51319704.

Zenuwachtig, ik?
Nee hoor.

Help, ik wil niet meer en mijn poesies heb ik ook al achtergelaten en het is daar ook al veel te warm en misschien zijn de reisgenoten stom en ik ga Peter missen en ik wil niet naar 'De as van het kwaad' en dadelijk eten ze me op!

Ehhhh, zei ik dat hardop?

  • 07 September 2007 - 06:48

    Jaga:

    geloof me, een kannibaal heeft echt geen interesse in een vegetarier. mocht je nog aan een shish kebab gaan, dan is het wellicht raadzaam even een paar uur over je schouder te blijven kijken.
    trouwens, volgens mij ben je gedwongen deze reis te gaan maken toch? is het daarom dat je niet meer wilt? nou, hup, laad jezelf met positieve energie en ga genieten. zoals ik je eerder mailde: wow, vind het kicken dat jij en peanut dit gaan doen. en ik weet zeker dat je dat stiekem zelf ook wel vindt! dus geen gemiep en nu onmiddelings zin hebben in je reis! x

  • 10 September 2007 - 09:38

    Ankie:

    Nu ben je vast al een heel eind verder,je reisgenoten zijn vast heel aardig en de wereld houdt van je.
    Geniet, want voor je het weet is het weer voorbij.

  • 11 September 2007 - 15:15

    René:

    Floor, ben benieuwd hoe het je nu vergaat, vast al flink op weg. Poes en Muis doen het goed, eten als het ware uit mijn hand, spelen en ravotten, sjouwen overal overheen, maar zijn desondanks lief voor mij(n spullen). Alle drie blij dus.
    howdo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Peter is geslaagd!

11 November 2007

Weer thuis

07 November 2007

Eindpunt bereikt

05 November 2007

In een grote leunstoel...

04 November 2007

Xi'an, we komen eraan!
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 17137

Voorgaande reizen:

08 September 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: