Weer thuis - Reisverslag uit , van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit , van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

11 November 2007 | ,

Hoi Allemaal,
Ik zit weer veilig thuis, achter de laptop, naast Peter met een kopje thee.
Heerlijk!
Het is wel nog raar.....voor het eerst weer in je huis enzo. Rene heeft erg goed voor de poezen gezorgd: ze zijn dik geworen!

Allemaal bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes! Ik heb een dagboek bijgehouden dat ik waarschijnlijk onlne zet, net als en aantal fotos. Ik zal de plek daarvan hier tzt aankondigen.
En nu....een bruine boterham met kaas!

  • 11 November 2007 - 10:46

    Melek:

    WELKOM!

  • 12 November 2007 - 07:57

    Natasja:

    Fijn dat je er weer bent; ik verheug me op alle verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Peter is geslaagd!

11 November 2007

Weer thuis

07 November 2007

Eindpunt bereikt

05 November 2007

In een grote leunstoel...

04 November 2007

Xi'an, we komen eraan!
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 17125

Voorgaande reizen:

08 September 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: