Eindpunt bereikt - Reisverslag uit Beijing, China van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu Eindpunt bereikt - Reisverslag uit Beijing, China van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu

Eindpunt bereikt

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

07 November 2007 | China, Beijing

Hoi,
Het is gelukt: ik ben in Beijing aangekomen!
Erg vreemd en onwerkelijk. Na zo veel reizen met bus, truck en trein dan aan te komen op de plek, 16000 kilometer verder, die je vanaf het begin in je hoofd had....

Vorlopig lijkt het qua sfeer wel op Xi'an, ook een grote Chinese stad. Ik ben al heel kort op het plein van de hemelse vrede geweest, twee mooie tempels bezocht en een aantal groepsgenoten meegenomen naar de pearl market om parels te kopen. Wel honderd mini-winkeltjes met de meest uiteenlopende parels: heerlijk. Vrijdag ga ik weer met een ander deel van de groep, en dan ga ik waarschijnlijk groot inslaan.

Ook nog op mijn lijstje staat het zomerpaleis, de verboden stad, de peking opera en een afscheidsdiner met de groep. Ik krijg het nog druk!

Voor de achterblijvers nog wat informatie over de vluchten:
Ik vlieg zaterdag om 14.35 met OS06 naar Wenen. Daar kom ik (lokale tijd, 7 uur tijdsverschil)om 18.15 aan. We vliegen dan om 20.20 met OS377 naar Amsterdam, waar we naar verwachting om 22.25 (of 22.10, dat is wat onduidelijk) aankomen.
Peter zal me dan in mijn armen sluiten en mijn suffe hoofd (voor mij is het dan namelijk 's ochtends vroeg) en de rest meenemen naar Den Haag.

Daaaaaaaag!

  • 07 November 2007 - 13:31

    Melek:

    Jeetje, wat is het snel gegaan!

    Je bent bijna aan het einde van je prachtige reis! Wat snel!

    Ik heb genoten van al je mooie reisverhalen! Na je thuiskomt moeten we echt, echt echt afspreken. November zal wel volzitten, maar wat zeggen jij, Peter en Peanut van ergens in december?

    Geniet nog even van Beijing, ga lekker aan de echte sushi (mmmmjam!) en koop met mate, grijns!

    Soens, M

  • 07 November 2007 - 13:51

    Maria:

    Floor nog een paar mooie dagen in Being, koop niet teveel parels he!!!!!
    Doe de andere groepsgenoten de hartelijke groeten. Ik zal op jullie laatste avond (dus het afscheidsetentje)hier een glaasje wijn op jullie drinken.
    In ieder geval nog veel kijkgenot.

  • 07 November 2007 - 15:31

    Jaga:

    Hey Floor!

    Even niks van me laten horen, maar al je verhalen met veel bewondering gelezen. Hier ook veel ontwikkelingen, Berlijn begint in de buurt te komen.... Binnenkort die landschapskunsttour maar eens afmaken en uitgebreid bijpraten!

    x jaga

  • 07 November 2007 - 16:16

    Lenie:

    Je reis zit er op nu nog een veilige terugvlucht en zien we mekaar binnenkort.We horen dan alle verhalen het zal inmiddels wel duizelen in je hoofd.Goede reis terug naar Peter Poes en Muis.

  • 08 November 2007 - 09:32

    Natasja:

    Hoi Floor,

    Geniet van deze laatste dagen en sterkte met de vluchten!
    Groetjes,

    Natasja

  • 10 November 2007 - 06:16

    Sanne:

    Ik hoop dat je een goeie terugvlucht hebt gehad en heerlijk kan genieten van het weerzien met Peter!
    Ik probeer je zondag nog wel te bellen vanuit het verre Australia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Peter is geslaagd!

11 November 2007

Weer thuis

07 November 2007

Eindpunt bereikt

05 November 2007

In een grote leunstoel...

04 November 2007

Xi'an, we komen eraan!
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 17121

Voorgaande reizen:

08 September 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: