meer.... - Reisverslag uit Van, Turkije van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu meer.... - Reisverslag uit Van, Turkije van Floor Kaspers - WaarBenJij.nu

meer....

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

21 September 2007 | Turkije, Van

Internetgedoe dus even computer gewisseld.

Ik was bezig met het goede nieuws:
Een paar dagen terug een superfantastische dag gehad: Ruwe bergen, oude tempeldingen en geeindigd met zonsondergang op mount Nemrut (google maar)
Baklava hier is ook lekker! Veel mooie kerken gezien, en natuurlijk ook moskeeen. Oftwel: het gaat goed! Er s echt zo veel te ervaren dat het duizelt.
Peanut heeft het ook prima naar zijn zin Hij gaat op ieder nachtkastje op de foto!

We zijn allemaal wel een beetje zenuwachtig voor Iran, maar dat loopt vast wel los.

Wat losse dngen:
Henk en Lenie: Fijn dat jullie een goede vakantie hadden, klinkt inderdaad wel primitef.
Raymond: Wat vervelend van griep en het feit dat Ethiopie niet tot leven wilde komen. Misschien nog maar even laten bezinken.....
Natas: Fijn dat je reis goed ging.
Melek: Ik zie eigenlijk maar een klein stukje Turkije en volgens mij niet het stukje waar jouw famile vandaan komt, toch?
In Iran schijn je prima te kunnen internetten, dus jullie horen van me.....

Groetjes,
Floor

  • 21 September 2007 - 14:01

    Corine Van Egten:

    Hé Floor, leuk om te lezen over je reis! En Iran zal vast wel mee vallen, daar komen ook heel leuke, moderne mensen vandaan (maar de twee die ik ken wonen nu in Nederland en Zweden, dus daar heb je weinig aan). Heel veel plezier verder! Ik ben erg benieuwd naar je foto's en verhalen.
    groetjes,
    Corine

  • 21 September 2007 - 16:21

    Melek:

    Jeeee, wat klinken je verhalen goed!
    Haha, je zit niet eens in de buurt van mijn familie! Maar daar ging het uiteraard niet om.

    Ik heb een Turkije magazine gekocht, jeetje, wat kom ik toch uit een veelzijdig land. Soms duizelen die plaatjes mij ook. Kun je nagaan als je er midden in zit!

    Meissie, geniet van alle prachtige indrukken, laat het maar eens goed op je inwerken! Bijna naar Iran...

    Daar heb ik laatst nog een nachtmerrie over gehad.. onderdrukking, vechten voor vrijheid, stempeltjes in mijn hoofddoek.. nou ja.. ik vertel em nog wel als je terugbent, grinnik!

    Geen stress, ook in Iran ga jij je vermaken!

    Dikke kus uit het Hollandse...

    (k)

    M

  • 22 September 2007 - 08:20

    Ankie:

    Hallo Leeveke
    Wat heerlijk dat het goed gaat, nou ja op een paar dingen na. Pas goed op jezelf. Hier alles prima, alleen beginnen de zenuwen voor het feest toe te slaan.
    Volgende week woensdag gesprek. Vrij redelijk telefoongesprek gehad. Misschien komt het nog goed, anders naar klachtencommissie, ik kan het niet naast me neerleggen.
    Kusjes en knuffeltjes Ankie

  • 22 September 2007 - 08:27

    Lenie:

    Op naar Iran.We zullen je niet banger maken.Het zal allemaal wel meevallen.Dus doe als het nodig is je hoofddoek om ben je een van hun en zullen ze je wel aardig vinden.heel veel groetjes Henk en Lenie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Van

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 December 2007

Peter is geslaagd!

11 November 2007

Weer thuis

07 November 2007

Eindpunt bereikt

05 November 2007

In een grote leunstoel...

04 November 2007

Xi'an, we komen eraan!
Floor

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 17133

Voorgaande reizen:

08 September 2007 - 12 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: